|
Skorzystają ludzie i przyroda
Natura 2000 to nie tylko obowiązki, ale i wymierne korzyści. Włączenie danego obszaru do sieci obszarów chronionych, o
Powyższy artykuł pochodzi publikacji "Taką mamy naturę. Natura 2000 i inne formy ochrony przyrody. Materiały dla nauczycieli", Łódź 2009, ISBN: 978-83-928246-5-7.
Spis artykułów:
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Marta Majka Wiśniewska i Przemysław Chylarecki
- - Robert Cyglicki
- - Adam Wajrak
- - Krzysztof Gorczyca
- - Przemysław Chylarecki
- - Marta Jermaczek-Sitak
- - Radosław Gawlik
- - Krzysztof Smolnicki
- - Rafał Jasiński
- - Gosia Świderek
- - Gosia Świderek
|
|
|
|
|
|
U źródeł Natury |
Witamy na archiwalnej (2009) stronie projektu
„U źródeł Natury”, którego głównym celem było zapoznanie uczniów i nauczycieli z problematyką programu NATURA 2000 oraz pozostałymi formami ochrony środowiska.
|
|
Ośrodek Działań Ekologicznych „Źródła”
ul. Zielona 27, 90-602 Łódź
tel. 42 632 81 18, kom. 507 575 535
e-mail: office@zrodla.org
www.zrodla.org
|
Sponsorzy programu:
Projekt dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
|
Wsparcie udzielone przez Islandię, Liechtenstein
i Norwegię poprzez dofinansowanie
ze środków Mechanizmu Finansowego
Europejskiego Obszaru Gospodarczego
oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego,
a także ze środków budżetu
Rzeczpospolitej Polskiej w ramach
Funduszu dla Organizacji Pozarządowych.
|
Partnerzy programu:
|
Bezpłatny program do rozliczenia podatku za rok 2023
jest już dostępny do pobrania ze strony
opp.zrodla.org
Uwaga! Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
|
|
|
|
|